All done!

Ett par utslitna limstift, ett tiotal SVINdyra papper, flera svordommar och en massa svartkopierade pengar senare har jag äntligen skickat in portfolion:) fick till och med skicka det som företagspaket så att det skulle komma fram lite fortare för säkerhetsskull. Man skulle haft sig ett företag.
Så, nu är jag äntligen ledig när jag inte är på jobbet och behöver inte längre tänka på saker man "borde" göra.
Så får vi väl se sen vad som händer med det. Vi båda har ju till slut lyckats få ordentliga jobb och det är nog väldigt osäkert om jag ens kommer in.

men men, idag är en bra dag som ska firas med nåt bra..har bara inte listat ut vad än..
och sen så behöver lägenheten ett lyft för jag har lämnat papper, skräp och allt möjligt överallt..ett mindre kaos så att säga. Det blir nästa projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0