fjällnostalgi

Tog ledigt en vecka för att kunna följa med la familia till fjällen och är nu hemma igen. Tror att jag tog det lite för lugnt för magen hann i kapp och jag fick ligga och spy ett par dagar för att sedan må tjymigt resten av veckan. som tur är hann jag iaf köra lite skoter och dra några fiskar. Nu blir det fil och losec-kur ett par veckor framöver:P Sedan -95 har vi varje år varit vid bräskaforsen, men nu var det sista gången för stugorna ska säljas iväg! Så lite nostalgiskt var det och jag är glad jag följde med iaf, trots lite sveda i plånboken..och kroppen för den delen:P

Var dock skönt att få komma hem igen. Skulle dock kunna leva fjällivet där man äter, sover och är utomhus utan några val eller tvång ett bra tag till.
Skönt dock att ha mina små lurviga, som jag idag bjöd på finaste harrlunchen, springandes kring benen igen och som väcker mig på morgonen. självklart har jag också saknat min per också!Det behövs nog lite saknad ibland:) ska fixa nåt åt honom nån kväll men är som svårt när man själv kommer hem så mkt senare.

Snart är det valborg också, men all tanke på fest har som blivit till en mindre ångest istället då jag vet att min mage kommer att protestera. sen blire väl jobb dagen efter också så vi får väl se hur det blir med det.
Nä iväg till affärn för att göra iordning middan eftersom jag inte lär komma hem från jobbet förrän efter åtta.

puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att se dig idag!

Har du stressmage eller vad? :(

2010-04-27 @ 22:22:18
URL: http://silica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0