planer är till för att ändras

Har blivit ett par tisdagar på rex nu i slutet. Har varit lite mindre folk, men jag kan iaf bocka av nånting på to do listan över sommaren. En sommar som tycks försvunnit alldelles för tidigt!

Har nu spenderat en långhelgen ute i stugan och bara myyyst. Fler och fler anlände under helgens gång och fick nästan alla samlade. Det blev bad, en del fiske men dock bara en liten abborre för min del då vi metade från den nya fina bryggan. Konstant ätande och en hel del öl och vin och på kvällarna vart det livliga disskusioner kring sällskapsspel:)
Nu önskar jag helgen aldrig tog slut, tillbaks till grubblande över hösten.

Nu blir det jobb ända fram till söndag, som tur är blir det på lite olika ställen för i veckan börjar jag mitt nya schema! ..som är något som det sämsta jag sett på länge. Vet inte om man ska tacka och ta emot eller lägga sig ner och gråta. Då man aldrig börjar före tre på vardagar tappar man lite perspektiv minst sagt. Som idag, nu sitter jag här och kommer slöa bort tills dess att jag måste cykla iväg. värdelöst om man inte pluggar eller har nåt annat viktigt att syssla med på morgnarna.

Nej, ett litet hopp finns det att nån snäll person går att muta på universitetet så att jag kan få läsa i höst. Lite sent, men försöka går ju. 
Annars go vänner. vet jag inte vad jag ska göra..trodde ju som att jag hade löst problemet redan.
nån som har nåt förslag på något man kan spendera fem månader med som inte bara känns som bortkastad tid?
Kanske reser man långt bort..det vore ju nåt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0