Bohem

Imorgon eller fredag får jag veta om jag ska plugga till våren eller inte. Har dock fått lite smått ångest då jag faktiskt insett att jag tackat nej till ett fastheltidsjobb och chefsposition. Hur dum är man egentligen?!? Dessutom för att plugga nånting som jag inte vet om jag kommer tycka om, överhuvudtaget få jobb som eller ens orka lära mig. Hur som helst så känns det väldigt bohemiskt iaf:) I värsta fall får jag väl annars komma och be på mina bara knän och slicka lite röv.

En trevlig helg med galet fylle-event på ica/allstar, utgång, julbord och marknad. En väl varierad trevlig helg:)
Nu har jag inlett en 7 dagars jobbvecka:P Men det går ingen nöd på mig för jag har fyra dagar julledigt:)
Nu kommer även alla dessa underbara människor hem till lill-Umeå så nästa vecka blir en trevlig en:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0