stolt cykelägare

Var och tittade på en lägenhet på mariehem igår..Kändes fel direkt vi kom nära området. Kändes som vi hamnat i nån gammal rysk förort. Så det blir alltså nej.
Utgången i lördags gick ju sådär, men det var riktigt roligt att se allihopa. Vi är väldigt dåliga på att bara träffas måste jag säga. Man borde passa på mer då man faktiskt håller sig i samma stad:)
Har haft lite spontantid med "gamla" tjejerna på stan också:) otroligt trevligt och vad mkt bättre det går när vi inte planerar:P

Idag lyser solen men ändå kan jag inte ta mig för att gå ut! Varför vet jag inte riktigt. Det är som att jag inte orkar gå ut och ner för att känna om det är varmt. Jag skulle vilja ha en egen trägård där man kan göra lite som man vill eller en stor balkong där man bara behöver öppna en dörr.

Ska i varje fall snart iväg och jobba. Men idag ska jag ta min nya cykel för andra gången!! As nice är ordet:)
Går fortare än förut men med knappt hälften så mkt ansträgning. Det blev en dyr historia men jag inbillar mig att jag nu kommer cykla överallt och på så vis tjäna pengar, vilket också leder till mer motion så jag slipper dyra gymkort, vilket i sin tur gör mig till en bättre människa:) Man måste kunna argumentera för sina utgifter. Det är tantvarning på hög nivå men jag gillare!

I helgen blire tydligen hemvändarkväll på lokala puben i Obbola:P Känner mig lite missplacerad, men det blir nog bra. Får försöka smälta in. Sen blir det midsommar nästa helg, men har lite beslutsångest vilken stuga samt sällskap det blir:) Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0