nu stolt eltandborste ägare!

Började dagen på stan och fick iaf lite saker gjort, glömde dock naturligtvis det man for för att göra:P Så det blir väl att svänga förbi en snabbis imorrn också.. kanske finns det någon att muta om man har tur:)
Min kreativitet i övrigt är som bortblåst, så det får nog tyvärr bli en ofrivillig paus i mitt lilla projekt. Kanske är det så att man jobbar bättre när man är stressad. 
       
Nu ska jag även börja jobba med nåt jag känner ska bli riktigt Roligt! Kanske inte lika fullspäckat men jag tror det kommer bli kanon. Alldeles sådär lagomt! Jobbigt bara att alla erbjudanden kommer på samma gång, när man slutat leta:P Men så är det väl med allt antar jag.

Förra helgen var ju bara underbar med vädret, skotrarna, grillning och fick även prova på paragliding..bakom skoter. Vilken vy!
Ser även fram emot en trevlig kväll imorgon med brudarna:) Det behövs lite kvalitetstid! Ikväll blire lugna gatan och tvn  ska nog få bli min vän...kanske blir det nyinhandlade aladdin:P Måste bara lista ut vad fredagsmaten ska bli och gå förbi affären:)

Känns tråkigt att någon går så tydligt före


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0