bokad helg

Så, allt som händer i Umeå händer alltså nu i helgen. Lär ju inte missa så mkt eftersom jag ska vara bartender på kajen mesta dels av tiden, men nåt festande för egen del blir nog svårt att klämma in. Vi hoppas iaf på bra väder imorrn så man kan picknicka lite på ängarna:) Sen blir det ju heldagarsjobb på det "vanliga" jobbet i helgen också, så jag vet iaf vad jag har att göra i helgen:P
Hade nog dock hellre spelat brännboll:P

Har lyckats skära mig i fingret också, samma j#*a kniv som förra gången men den här gånger krävdes ett stygn för att få ihop det igen:P Men förutom att jag nu går på penicillin för att jag tydligen var för nära leden, så märker jag inte av det.
Idag blir det lite möte borta på jobbet, sen middag och vidare ner på kajen. Hade tänkt cykla, men vet inte riktigt om vädret kändes så lockande. Ner på stan är ingen fara men strömpilen känns liiite för långt med min halvrostiga värdelösa cykel. Kanske ska man offra en del av lönen till en ny en:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0