gräsmatta

Finvädret har kommit och har inte riktigt förstått det än utan klär mig som förut, vilket resulterar i att jag lix måste bara på alla extra tröjor jag plockat på mig. Men nog är det välkommet alltid!
Verkar som att sommaren och hösten kommer att rulla på i vanlig ordning det här året också. Suck. Visst är det otroligt bekvämt, men hade ju varit roligt att nånting hände. Blir nog iaf en utomlandsresa i höst! De bara måste det bli.
Solen gassar på idag och jag är ledig. Hade egenligen saker att göra, men vet inte om jag var så sugen på att flänga runt på stan eller sitta inne för den delen. Blir nog en bok och en solstol istället:)
Sen är jag sååå sugen på att spela både brännboll och beach!! men nånting säger mig att jag måste ha antingen för lite vänner, eller för upptagna vänner, för det är omöjlig att styra upp något. Kanske ger de sig då sommaren verkligen är här. Varför har dom inte en serie i brännboll för? Jag hade lätt varit med.

På lördag hade jag hoppats att det skulle kunna bli en uppstyrd helg med trevligheter, men jag börjar tvivla. Kanske är det för att jag är helt ledig som ingen är med på planerna:P Allt händer då man är som slöast och jobbar och tvärtom.
Kanske bör man också bättra på sommarformen idag, eller ikväll då det är svalare:P Trots att jag mer eller mindre ofrivilligt gått ner en del, så har konditionen gått åt andra hållet!! Man kan väl inte få allt. Jag som brukar gå och cykla överallt har måstat åkta buss på sista tiden och nån träning har det inte blivit av heller:P
Jag vill ha en cykel!!!

Nä, Nu börjar katten äta på blommorna för att visa att hon är hungrig så, bäst att ge oss alla frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0