One step

Ska tapetsera den sista lilla väggen själv var tanken. Får se hur det går då marginalerna för att tapeten ska räcka verkligen är Marginaler! Lägger ner en jäkla tid på denna lilla hemska HYRESlägenhet, och frågan är ju varför. Men aja nu är det så snart så färdigt som det går:P

Vintern är här! och jag slukar böcker på bussen, i sängen och mest överallt. Jag fastnade i en överklass, feel-good bokserie och insåg att jag skulle behöva en skärpning..eller en hel make over..
Det saknas dock lite pengar och då man letar igenom garderoben för att hitta nåt spännande och finner istället mormors gamla röda glansiga mysbyxor...ja då inser man att det kommer ta ett tag till..

Blev inbjuden till The Studio för att ta stylade bilder helt gratis (jag vet att bilderna kostar multum) och vart nästan lite sugen. Men går då för allt i världen inte dit ensam. Nån som är sugen?

Sen ägnar jag en stor omtanke till min vän som ALLDELES för tidigt ska få sin lilla bebis. Jag hoppas för allt i världen att den här historien slutar lyckligt!

Shit vad tiden rinner iväg! Lite disiplin vore på sin plats..den har varit lite frånvarande på sistone:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0