höstvindar

Nu är det så att våra planer att flytta gick sisådär..men vi har iaf flyttat. Det är bara det att vi bor kvar i samma hus:P
Vi har iaf fått en diskmaskin, renoverat badrum och uteplats. Annars så är det väl inte varken det största eller modernaste, men jag har försökt fixa till det mesta och vi bor iaf fortfarande väldigt billigt. Så det får duga ett år till. Bara en vägg som vi inte vet vad vi ska göra av! Är sugen på att måla nånting, men har jättesvårt att hitta motiv!! Skulle behöva nån bra idé..

Hösten är lite ångestladdad men ändå full av planer. Efter att ha blivit måttligt förbannad över ett totalt fiasko till schema, så har jag fått det lite tillfixat, men innebär ändå att jag bara jobbar fyra dagar udda veckor och en dag jämna:P Helt stört! Känns jobbigt att än en gång ha en sån oviss framtid.

Men men har bestämt mig för att göra ett försök som grafisk formgivare och nu känner jag verkligen suget. Synd bara att jag inte visste om det dåliga schemat tidigare, då hade jag så gärna pluggat i höst:P

Jag och syrran planerar att dra iväg till solen en vecka, men mallorca, egypten eller turkiet vägrar vi så det ser tyvärr ut som om vi måste ta oss till sthlm först. Kan ta lite längre tid och mer pengar än planerat, men det för det va värt. Sen är en Volbeat konsert inbokad i oktober och så var planen att passar på att besöka. Kanske hinner vi med ett besök i uppsala också om vi har tur och i november är en riktig helhelg med tjejerna inbokad:)
På så sett ser det ut att bli en bra höst, men man skulle ju haft en sponsor till kalaset då jag typ kommer va halvtidsarbetare.

Ska köpa ett större USB minne för all musik på min dator sen ska jag vänligt men bestämt ta död på den för att se om den går att väcka igen UTAN virus. Ett mastigt antivirusprogram ska den också få sen. Vi håller en tumme.
nu sover redan resten av huset så det är väl bäst att haka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0