upp

livet har verkligen ingen plan... några veckor har jag gått och haft ångest över att jag har så lite jobb i höst och inte hann söka något plugg heller. Det har känts riktigt drygt att måsta ta jobb varje helg och kvällar för att ha nåt att göra... och just när mitt dåliga schema skulle börja ska jag istället börja jobba nästan åttio procent! på hyfsade tider dessutom. Ja att man går och oroar sig ibland det är ju onödigt. Sedan några år har jag ofta fått höra kommentaren "Det löser sig". Har börja använda det mer och mer men ändå tvivlar man ibland. Jag ska fan i mej tatuera in det för på något sätt stämmer det alltid.

Om jag bara tar mig för att duscha så ska jag sen slipa och måla lite, sen var tanken att hinna iväg på lite ärenden innan jag ska jobba ikväll på ännu en ny arbetsplats. Blir nog kul, men har ingen aning vad jag ska göra och vilka jag ska jobba med:P
Men det kan jag stå ut med för sen har jag HELG och den ser redan ut att vara uppbokat så jag är nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0