spritter

Sitter och försöker få lite skolarbete gjort, men då jag inte har nåt bollplank eftersom jag sitter hemma har jag svårt att komma nån vart. Har just lämnat en vecka i fjällen bakom mig och är egentligen rätt taggad på att plugga då vi har rätt intressanta uppgifter men hamnar i nån slags koma och kommer ingen vart. Tror det är så mkt osäkerhet om vad man ska göra. Finns så många ideér men är inte lika lätt att få dem så som man tänkt. Så då gör man ingenting istället:P  
Som vanligt är det lite framtidsbeslut som ligger och gror. Hur mkt ska man offra egentligen för en utbildning? Jag tror jag tar allt i rätt ordning: utbildning, jobb, hus, barn och allt därefter som man vill ha, men det är bara det att alla andra omkring mig verkar göra tvärtom.
Har btw fått ännu en liten underbar kusin! Har äntligen köpt en cykelpump som jag hoppas ska funka så blir det till att börja cykla igen och till påsk blir det nog en uppsala tripp. vi får se.
Längtar till sommar
Längtar tillbaka till en sommar
Längtar till en framtida sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0